Woocommerce verkkokauppa-alusta
Woocommerce on monipuolinen verkkokauppa-alusta, joka on suosittu vaihtoehto niin pienten kuin isompien verkkokauppojen ratkaisuna. Se asennetaan WordPress verkkosivuston päälle on ja on yksi edullisimmista tavoista toteuttaa verkkokauppa, varsinkin jos sen tekee itse.
Tässä artikkelissa käsitellään mikä Woocommerce on, miksi se on hyvä on hyvä WordPress verkkokauppa-alusta, mitä verkkokaupan perustaminen Woocommercen kanssa vaatii sekä mitä se maksaa.
Mikä on woocommerce?
Woocommerce on WordPressin lisäosa eli se vaatii aina WordPress-sivuston asennuksen toimiakseen. Tätä avoimen lähdekoodin verkkokauppaa kutsutaan myös nimellä WordPress verkkokauppa.
Itse Woocommerce-plugin on maksuton, eli sen voi ladata ilmaiseksi käyttöön suoraan wordpressin sisältä. WordPress verkkokaupan asentamiseen tarvitaan kuitenkin webhotelli ja verkkotunnus, jotka saa hankittua edullisesti. Joten täysin ilmainen se ei ole.
Woocommerce on vapaasti muokattavissa
Woocommerce on 100 % muokattavissa avoimen lähdekoodin ansiosta, joten siihen voi lisätä kaikki samoja ilmaisia lisäosia (eng. plugins) kuin mihin tahansa WordPress verkkosivustoon. Se on joustava ja täyttää jokaisen tarpeen varmasti.
Woocommercen joustavuuden ansiosta se on hyvä valinta niin pienelle muutaman tuotteen verkkokaupalle, kuin isommille tuhansien tuotteiden verkkokaupoille. Woocommerce verkkokauppaa perustaessa voit olla varma että laajenemisvaraa aina on.
Woocommercen kanssa et ole myöskään sidottu yhteen kauppasovelluspalveluun (esim. Shopify, Vilkas, MyCashflow) vaan voit helposti siirtää kaupan toiselle palveluntarjoajalle halutessasi. Tällä maailman suosituimmalla verkkokauppa-alustalla et jää koskaan ilman tukea, sillä ilmaisia ohjeita ja oppaita löytyy paljon ja suomalaiset käyttäjäfoorumit ovat aktiivisia.
WordPressiä käyttäneelle kaikki verkkokaupan hallinnointiin liittyvät toimenpiteet hoidetaan tutun WordPress-hallinnan kautta. Kirjautuminen tapahtuu samoilla tunnuksilla kuin verkkosivustolle tai blogiin. Jos WP ei ole aikaisemmin tuttu, niin se on saanut käytettävyydestään kehuja.
Woocommerce soveltuu joustavasti erilaisten verkkoliiketoiminnan konseptien toteutukseen, sillä sen avulla voi myydä fyysisiä tavaroita, verkkokursseja, e-kirjoja, palveluita, pääsylippuja, ajanvarauksia tai vaikka valmennusta.
Maailman suosituin verkkoauppa-alusta
Woocommerce on maailman suosituin verkkokauppa-alusta, koska se toimii tunnetun WordPress-julkaisujärjestelmän lisäosana. Sen lisäksi alustan suosiota lisää se että sen käyttöönotto on täysin ilmaista, mikäli kauppias toteuttaa sen itse. Siitä ei siis aiheudu kuukausimaksuja, kuten valmiissa verkkokauppapalveluissa. Lisäksi alusta on laajennettavissa miltei mihin tahansa tarpeeseen joko ilmaisilla tai maksullisilla lisäosilla.
Woocommerce on suosittu myös aloittavien verkkokauppiaiden keskuudessa, sillä Paytrailin vuonna 2020 tekemän tutkimuksen mukaan 45 % heistä harkitsi verkkokauppa-alustaksi Woocommercea. Saman tutkimuksen tilastoista näkyi että kaikista Suomessa olevista verkkokaupoista 19% käytti Woocommercea. Tilasto seuraa hyvin kansainvälistä suosiota, joka on jopa hieman korkeampi n. 25% luokkaa.
Miksi Woocommerce on hyvä valinta?
Woocommerce verkkokauppa-alustan perusasennus sisältää suoraan verkkokaupan pyörittämistä varten tarvittavat ominaisuudet. Sen lisäksi sitä voidaan kustomoida ja laajentaa erilaisten lisäosien, ulkoasuteemojen ja integraatioiden avulla.
16 syytä valita Woocommerce verkkokauppa alustaksi
- Woocommerce hinta: avoimen lähdekoodin takia lisäosan käyttö on ilmaista
- Laaja ja aktiivinen käyttäjä- ja kehittäjäyhteisö: varmistaa lisäosan kehitystyön ja tuen saatavuuden vuosiksi ja jopa vuosikymmeniksi eteenpäin
- Verkkokaupan voi perustaa itse: matala aloituskynnys mahdollistaa liikeideoiden testaamisen pienellä riskillä, josta voi myöhemmin laajentaa
- Vapaa ulkoasun muokkaus: kaupan ulkoasu on helposti muokattavissa ja kokonaan muutettavissa teemojen avulla.
- Helppo lisätä ominaisuuksia: tarjolla on läjäpäin lisäosia joilla voit kehittää kauppaa ilmaiseksi ja maksullisilla säästät omaa aikaasi
- Integrointi helppoa: kaupan saa ”keskustelemaan” ulkopuolisten ohjelmien kanssa kuten maksu- ja toimitustavat, taloushallinto tai ERP sekä markkinoinnin työkalut
- Lisää kauppa valmiiseen WP-sivustoon: kauppa lisätään olemassa olevan kotisivun kylkeen, jolloin Google näkyvyyden hankkimista ei tarvitse aloittaa nollasta
- Laajennusmahdollisuudet: voit aloittaa muutamalla tuotteella ja laajentaa tuhansien tuotteiden verkkokaupaksi ilman alustan vaihtoa
- WordPress CMS: hallinnoi kauppaasi maailmanluokan sisällönhallintajärjestelmällä (eng. content management system, CMS)
- Woocommercen hallintapaneeli: tilausten käsittely on jouhevaa ja intuitiivista
- Mobiilisovellus: alustan oman mobiilisovelluksen avulla seuraat myyntiä ja tilauksia suoraan puhelimesta
- Kieliversiot: jos tavoitteena on kansainvälinen myynti, niin toteutat kieliversiot helposti
- Kävijäseuranta ja analytiikka: Google analyticsin ja Hotjar:in liittäminen on vaivatonta
- Hakukoneoptimointi: kaikki ilmaiset WordPressin hakukoneoptimointi työkalut on käytettävissäsi kuten Yoast and Rank Math
- Tuotteiden linkitys sosiaalisen median kauppoihin: Facebookin, Instagramin ja Googlen kauppiaskeskusten liittäminen ilmaiseksi kaupan tuotteisiin
- Omistat itse verkkokauppasi: jos teet alustariippuvaisen verkkokaupan, niin olet siinä kiinni ongelmien ilmetessä, etkä pääse irti. Woocommercen voit aina siirtää toiselle palveluntarjoajalle.
Miten Woocommerce-verkkokauppa perustetaan?
Woocommerce-kaupan perustaminen on yksinkertaista, sillä mistä tahansa WordPressillä tehdystä verkkosivusta voidaan valjastaa verkkokauppa napin painalluksella suoraan WP:n lisäosista löytyvän ilmaisen Woocommerce-lisäosan avulla
HUOM! Tässä artikkelissa puhutaan omaan webhotelliin asennettavasta WordPressistä (wordpress.org) eikä blogialustana tunnetusta wordpress.com sivuista.
Lisäosa asentuu samalla tavalla kuin muutkin WordPress-pluginit ja käyttöönotto on suoraviivaista. Jos WordPress-sivustoa ei vielä ole, niin uuden verkkokaupan perustaminen tehdään seuraavassa järjestyksessä:
- Asenna ensin WordPress sivusto
- Sen jälkeen asenna Woocommerce-lisäosa hallintapaneelista
Mutta ennen varsinaista WordPressin asentamista, täytyy hankkia kaupan verkkotunnus ja webhotelli joka sisältää kotisivutilaa ja verkkokaupalle omat sähköpostiosoitteet.
Kotisivutila ja verkkotunnus
Woocommerce verkkokauppa tarvitsee kotisivutilaa ja verkkotunnuksen. Ne voidaan yleensä ostaa yhtenä pakettina hostingpalveluja tarjoavalta yritykseltä. Verkkokaupan pyörittämiseen tarvitaan myös omalla verkkotunnuksella toimivia sähköpostiosoitteita, joilla hoidetaan kaupan arkipäivään liittyviä asioita asiakkaiden ja tavarantoimittajien kanssa. Voit tehdä eri osoitteet eri tarkoituksiin info@omakauppa.fi tai asiakaspalvelu@omakauppa.fi.
Lue myös: miten kannatta valita verkkotunnuksen nimi ja miksi se on yritykselle tärkeä.
Webhotelli-ratkaisuja on tarjolla Woocommerce-verkkokaupalle useita. Webhotelli mitoitetaan verkkokaupan tavoitteiden ja koon mukaan. Sivutoimisena toimivalle pienelle verkkokaupalle saattaa riittää perinteinen webhotelli, kun taas kasvuun tähtäävään verkkokauppaan kannattaa heti hankkia WordPress-webhotelli. Tutustu Zone.fi:n nopeaan wordpress optimoituun Zone WordPress PRO webhotellin, jossa on jo kaikki valmiina woocommerce verkkokaupan asennusta varten:
- Vakaa webhotelli: palvelimen ihanteellinen toiminta-aika on tulisi olla lähellä 100%
- Nopea latautuminen: webhotellin vastausaika asiakkaan klikkaukseen on lyhyt
- Paljon nopeaa SSD kovalevytilaa: verkkokauppa tarvitsee kasvaessaan paljon tilaa tuotekuville
- SSL-salaus: palvelussa tulee olla hyvä tietoturva, jotta asiakkaan maksutiedot pysyvät salassa ja sivusto pystyssä
- Nopea Chat-asiakaspalvelu: Webhotellissa tulee on asiantunteva suomenkielinen chatti
Ulkoasun valitseminen
Verkkokaupan ulkoasu voidaan muokata juuri yrityksen ilmeeseen sopivaksi ja on 100%:sti kustomoitavissa sekä työpöytäversioon että mobiilikäyttäjille. Verkkokaupat toteutetaan joko a) verkkokauppateemalla tai sitten b) teeman ja sivurakentajan (Elementor, Gutenberg) yhdistelmänä. Menetelmän valinta riippuu haluttujen muutosten määrästä sekä kaupan lopullisesta ilmeestä.
Valmiit ulkoasuteemat (Flatsome, Divi, Avada,jne…) ovat joko ilmaisia tai maksullisia ja niiden hinnat vaihtelevat kympeistä yli sataan euroon. Valmiita ulkoasuteemoja voidaan muokata värien, asettelujen ja kuvien osalta ja niiden mukana mahdollisesti tulevan sivunrakentajan kanssa.
Tutkimusten mukaan yli 70% verkkokauppojen ostoksista tehdään mobiilisti, joten teeman valinta kannattaa tehdä ns. mobiili edellä. Tänä päivänä teemat on jo valmiiksi mobiilioptimoitu, mutta varmista se ennen teeman hankintaa. Hyviä yhdistelmiä verkkokaupan toteutukseen ovat esimerkiksi Kadence-teema ja Gutenberg -sivunrakentaja sekä Hello-teema ja Elementor -sivunrakentaja. Nopeutensa ansiosta GeneratePress-teema ja Gutenberg -sivunrakentaja on myös suosittu kombo.
Lue lisää parhaista WordPress teemoista artikkelistamme.
Erilaiset toiminnallisuudet – integraatio ja lisäosat
Erilaisia toiminnallisuuksia saadaan lisättyä tavallisten WP-lisäosien (eng. WP plugins) kanssa ja ulkopuolisiin ohjelmistoihin liitettävien Woocommerce-integraatioiden avulla. Näitä ovat esimerkiksi verkkokaupan maksutavat mahdollistava lisäosa, verkkokaupan toimitustavat sekä kaupan yhdistäminen yrityksen toiminnanohjausjärjestelmään (erp). Nämä lisäosat voivat olla maksullisia tai ilmaisia. Varsinkin ulkopuolisiin ohjelmistoihin integroitaessa kuten maksutapoja käyttöönottaessa tarvitaan vielä erillinen sopimus maksuvälityspalvelun kanssa.
TÄRKEIMPIÄ INTEGRAATIOITA OVAT:
- maksutavat (pankkipainikkeet, korttimaksut, mobiilimaksut, jne…)
- toimitustavat (Posti, DHL, Matkahuolto, jne…)
- taloushallinto (Visma, Procountor, Netvisor, jne…)
- toiminnanohjausjärjestelmä (erp)
- asiakastietokanta (crm)
- markkinoinnin työkalut (Hubspot, Klaviyo, Creamailer, jne…)
Muita mahdollisia toiminnallisuuksia ovat tuotteiden arvostelujen näyttäminen, lahjakorttien ostaminen tai vaikka monipuolisempien tuotevariaatioiden esittely. Monia konversio-optimointia parantavia ominaisuuksia voidaan toteuttaa lisäosien avulla.
Käytettävien lisäosien valinta riippuu siitä, mitä omalta verkkokaupalta haluat. Kokenut verkkokauppias tietää jo uutta kauppaa aloittaessa mitä haluaa ja valitsee ominaisuudet sen mukaan. Uusi innokas verkkokauppias oppii vähitellen ja lisää toimintoja sitä mukaan. Woocommercen modulaarisuuden ansiosta verkkokaupan jatkokehittäminen on helppoa ja edullista sillä suurin osa lisäosista on mahdollista käyttää myös ilmaisena perusversiona.
Analyytikka ja kehittäminen
Verkkokauppaa jatkokehitetään asiakkailta saadun palautteen ja kaupasta kerätyn datan perusteella. Dataa kannattaa kerätä esimerkiksi Google Analytics 4:n ja Hotjarin lämpökarttatyökalun kanssa. Hotjarin raporteista näkee miten ihmiset liikkuvat ja klikkaavat verkkokaupassasi. Lisäksi Woocommerce tarjoaa omissa raporteissaan hyödyllistä tilauksiin ja tuotteisiin liittyvää tietoa.
Hakukoneoptimoinnin kannalta tärkeää avainsanatietoa saat Google Search Consolesta sekä optimoinnin lisäosista kuten Yoast tai Rank Math.
Tutustu myös verkkokaupan konversio-optimointiin, jonka voit merkittävästi parantaa verkkokaupan kannattavuutta ja kasvattaa asiakkaiden keskiostojen suuruutta.
Verkkokaupan markkinointi
Verkkokaupan markkinointiin Woocommercesta löytyy kaikki tarvittavat ominaisuudet. Esimerkiksi maksuttoman lisäosan avulla woocommercessa voi ottaa käyttöön ominaisuuksia joita ns. valmiissa verkkokaupoissa joutuu ostamaan lisäominaisuutena. Hieman perehdyttyäsi mahdollisuuksiin voit lisäosien avulla varustaa kauppasi oikeaksi myynti- ja markkinointihirmuksi. Lisäosien avulla voit esimerkiksi tehdä:
- hakukoneoptimointia
- kerätä sähköpostiosoitteita
- lisätä myyntiä lisääviä elementtejä kauppaan
- yhdistää tuotevalikoima Googlen kauppiaskeskukseen ja Facebookiin
- pyytää ja näyttää arvosteluja
- paljon muuta…
WooCommerce-verkkokaupan hakukoneoptimointi
WooCommerce-verkkokaupan hakukoneoptimointi (SEO) on olennainen osa verkkokaupan menestystä. SEO
avulla varmistetaan, että verkkokauppa löytyy hakukoneiden tuloksista oikeilla hakusanoilla, mikä lisää liikennettä ja asiakasmäärää.
Keskeisiä SEO-toimenpiteitä WooCommercessa ovat esimerkiksi sivujen latausajan nopeuttaminen, tuotteiden ja sivuston rakenteen selkeyttäminen, sekä relevanttien avainsanojen käyttö tuotteiden kuvauksissa, metatiedoissa ja kategorioissa.
Lisäksi on tärkeää optimoida verkkokaupan mobiiliystävällisyys ja varmistaa, että sivusto on teknisesti SEO-yhteensopiva.
Optimointia helpottavat lisäosat
WooCommerce-verkkokaupan hakukoneoptimointia tukemaan on olemassa monia hyödyllisiä lisäosia, jotka tekevät optimoinnista helpompaa ja tehokkaampaa.
Yoast SEO ja Rank Math ovat kaksi suosittua lisäosaa, jotka auttavat optimoimaan verkkokaupan sisällöt hakukoneita varten, kuten lisäämään meta titlet sekä descriptionit ja asettamaan kohde hakusanan.
WP Rocket ja W3 Total Cache taas nopeuttavat verkkokauppaa, mikä parantaa hakukonenäkyvyyttä. Toinen tärkeä lisäosa on Smush, joka optimoimalla kuvat varmistaa, että kuvat latautuvat nopeasti vaikuttamatta negatiivisesti käyttäjäkokemukseen.
Miksi panostaa hakukoneoptimointiin
Hakukoneoptimointiin panostaminen WooCommerce-verkkokaupassa kannattaa, sillä suurin osa verkkokaupan liikenteestä tulee hakukoneiden kautta. Hyvin optimoitu verkkokauppa näkyy korkeammalla hakutuloksissa, mikä tuo enemmän kävijöitä ja kasvattaa myyntiä.
Pitkällä aikavälillä SEO on myös kustannustehokas ratkaisu, sillä se vähentää riippuvuutta maksetusta mainonnasta ja tuo orgaanista liikennettä.
Lisäksi hakukoneoptimointi parantaa verkkokaupan käyttökokemusta, mikä johtaa tyytyväisempiin asiakkaisiin ja suurempaan konversioasteeseen.
Mitä Woocommerce verkkokaupan perustaminen maksaa?
Woocommerce on käyttäjilleen ilmainen. Tämä ei tarkoita että toimivan ja toiminnoiltaan kattavan verkkokaupan saa rakennettua täysin ilmaiseksi. Kustannuksia syntyy aina, mutta Woocommerce-minimikokoonpano on aloitushinnaltaan hyvin kilpailukykyinen valmiisiin verkkokaupa-alustoihin verrattuna.
Verkkokaupan perustamishintaan ja ylläpitokuluihin vaikuttaa:
- Webhotelli (kotisivutila ja sähköposti)
- Verkkotunnus (vuosimaksu)
- Ulkoasuteema ja sivunrakentaja (ilmaisia ja maksullisia versioita)
- Lisäosat (vuosilisenssit – ilmaisia ja maksullisia)
- Maksutavat (0 €/kk + provisio, tai kk-maksullinen)
- Ammattilaisen käyttämä työaika
Osa verkkokaupan kuluista on kertaluonteisia ja osa taas jatkuvia. Perustamisvaiheessa voi syntyä kertaluonteisia kuluja kuten ulkoasuteeman hankinta tai asiantuntijan palvelut. Jatkuviin kuluihin lasketaan maksutavoista tulevat kulut, webhotellin kustannukset ja mahdolliset maksullisten WP-lisäosien lisenssimaksut.
Itse vai ammatilasien tekemänä?
Usein Woocommerce verkkokauppa aloitetaan ensin omin voimin ja sitten kun kauppaa alkaa käydä otetaan ammattilainen mukaan auttamaan. Tässä menetelmässä on hyötynä matalat aloittamiskustannukset ja haittana voi olla että keskittyy liikaa teknisiin asioihin ja itse myyntiin vaikuttaviin tekijöihin ei enää jakseta keskittyä.
Etuna ammattilaisen mukana olemisesta heti alusta asti on se että kauppa saadaan nopeasti pystyyn ja pääset heti keskittymään tärkeimpään eli markkinointiin, tuotetekstien kirjoittamiseen, kuviin sekä tietysti voittavien tuotteiden etsimiseen. Varmista kuitenkin että itse osaat ns. pyörittää kauppaa, lisätä tuotteita, jotta et ole riippuvainen arkipäiväisissä asioissa ulkopuolisesta osaamisesta.
Perustamiseen liittyvät työt
Woocommerce-verkkokaupan pystyttämiseen liittyviä työvaiheita ovat esimerkiksi:
- Ohjelmistojen asennukset palvelimelle (WordPress, Woocommerce, ulkoasuteema, lisäosat)
- Ulkoasun asetukset (värit, fontit, logo jne.)
- Woocommercen perusasetusten tekeminen (toimitustavat, ALV-kannat, maksutavat jne.)
- Tuotteiden luominen (tuoteasetukset, tuotetekstit, hinnat, kuvat, varastoasetukset jne.)
- Muun sisällön luominen (kaupan esittely, tilaus- ja toimitusehdot, tilausohjeet, yhteydenottomahdollisuudet jne.)
- Mahdollisen blogin avaaminen ja artikkelien kirjoittaminen
Yhteenveto
WordPress sivusto on vaivaton ja nopea muuttaa täysimittaiseksi Woocommerce verkkokaupaksi. Woocommerce sopii niin pienen kuin isommankin verkkokaupan alustavaihtoehdoksi. Se on helppo ja edullinen aloittaa. Tarpeiden kasvaessa voit laajentaa siitä tuhansien tuotteiden verkkokaupan.
Usein kysyttyä
Tarvitaanko verkkokaupan perustamiseen koodareita?
Woocommerce-verkkokaupan perustamiseen ei tarvita koodareita. Riittää kun osaat WordPress julkaisujärjestelmän perusteet ja valmiuksia opetella hieman lisää tarpeen vaatiessa. Woocommerce lisäosa ja tarvittava ulkoasuteema on helposti käytettäviä valmisohjelmia. Internetistä löytyy hyviä videoita ja oppaita WordPressin käyttämiseen.
Mitän Woocommerce maksaa?
Woocommerce on ilmainen WordPressin lisäosa eli itse käyttö ei maksa mitään. Mutta Woocommerce verkkokaupan perustamisen yhteydessä syntyy kyllä kuluja. Minimissään sinun tulee hankkia kaupalle verkkotunnus ja kotisivutila. Edullisimmillaan webhotellin pystyt vuokraamaan pieneen verkkokauppaan 1,95 euroa/kk sekä edullisimmillaan verkkotunnus maksaa noin 6 €/vuodessa.
Voinko pitää verkkokauppani yhteydessä blogia?
Woocommerce verkkokauppa sisältää automaattisesti mahdollisuuden pitää blogia. Kirjoita artikkeleita tuotteidesi ympärillä olevista asioista kuten; miten tuotteesi auttaa asiakkaita ratkaisemaan ongelmiaan, tai miten tuotteita käytetään. Sen lisäksi kannattaa sisällyttää artikkeleita tuotteisiin läheisesti liittyvän lifestylen ympäriltä. Nämä artikkelit parantavat hakukoneoptimointia ja tuovat uusia asiakkaita kauppaan.
Muut artikkelit verkkokaupan perustamisesta
Olemme kirjoittaneet 10 artikkelin oppaan verkkokaupan perustamisesta ja markkinoinnista. Alla olevista artikkeleista löydät lisää hyödyllistä tietoa Woocommerce-verkkokaupan pyörittämisestä ja jatkokehittämisestä.
-
- Mietitkö verkkokaupan perustamista, mutta et tiedä mitä kaikkea se sisältää. Tutustu verkkokaupan perustamisoppaaseen
-
- Mietitkö millaisen WordPress-teeman valitset verkkokauppaan tai uuteen kotisivuusi? Lue artikkelimme miten valita WordPress-teema verkkokauppaan tai verkkosivustolle
-
- Mietitkö millaisia toiminnallisia lisäominaisuuksia nettikauppaan tarvitaan kuten maksu- tai toimitustavat? Lue lisää artikkelistamme Woocommerce verkkokaupan integraatiot
-
- Haluatko kasvattaa verkkokauppasi hyödyntämällä sähköpostimarkkinointia ja uutiskirjettä? Tutustu artikkeliin Uutiskirje ja sähköpostilista
-
- Millaisia maksutapoja olisi hyvä olla verkkokaupassa? Tästä artikkelista löydät vinkkejä verkkokaupan maksutapojen valintaan.
-
- Web Analytiikka on tärkeä osa verkkokauppasi markkinointia, tutustu miten asennat Google Analytics 4:n wordpress -sivustolle.
-
- Mietitkö mikä verkkokauppa-alusta olisi sopiva yrityksesi tarpeisiin, budjettiin ja taitotasoon? Tutustu nopeasti perustettavaan Woocommerce verkkokauppa-alustaan
-
- Miten saisit parannettua verkkokaupan myyntivoimaa ja tulosta? Tutustu artikkeliin verkkokaupan konversio-optimoinnista.
-
- Mietitkö miten hankkia lisää kävijöitä verkkokauppaan. Tutustu artikkeliin verkkokaupan markkinoinnista
-
- Miten valita hyvä, nopea ja varmatoiminen webhotelli Woocommerce verkkokauppaan? Tutustu artikkeliin Miten valita webhotelli verkkokauppaan?